Візитка Структура


Організовані та успішно функціонують кафедри гімназії:

  • Кафедра фізико-математичних дисциплін


  • Кіндюх Т.С. , завідувач кафедри точних дисциплін


    Не тіште себе надією навчити в школі багато чому. Пробуджуйте тільки цікавість. Задовольняйтесь тим, що відкриваєте уми, Не перевантажуйте їх. Засійте в них іскру. Вона сама загориться, де може спалахнути. А. Франс

    Однією з перших була організована у новій гімназії кафедра математики, фізики та інформатики. А з 1999-го року до предметів кафедри органічно влилась і економіка. Колектив кафедри – це однодумці, обдаровані, знаючі педагоги, які перебувають у неперервному творчому пошуку.

    Намагаються пробуджувати цікавість та відкривати уми гімназистів чотирнадцять вчителів кафедри, серед яких працює Заслужений вчитель України, сім вчителів-методистів та троє вчителів, яким присвоєно педагогічне звання старший вчитель. За сприяння дирекції та силами вчителів кафедри створені та успішно працюють технічно обладнані кабінет фізики, два кабінети математики та два кабінети інформатики. Всі вчителі кафедри працюють за принципом: „Від емоцій – до життєвих принципів, від естетики задач, логічності доведень, точності законів – до пізнання життя і людини”.

    У зв’язку з цим учителі кафедри вважають головним завданням для себе виховання мислячої та ініціативної особистості, для чого розвивають у гімназистів інтерес та здібності до учбової діяльності. Ми хочемо, щоб наші учні любили знання, прагнули пізнати нове в незвичайній ситуацій, виявляли ініціативу і в процесі навчання, і в позакласній діяльності, щоб розвивали навички і таланти, які необхідні громадянам Європи в технологічному суспільстві.

    Розробляючи уроки з будь-якої теми, готуючи позакласні та виховні заходи, вчителі кафедри керуються положеннями:

    • Освіта повинна бути відповідною до потреб особистості на шляху її реалізації в житті.

    • Мета нової школи – „задоволення і гармонія у розвитку дитини”, тобто процес пізнання та його мета повинні бути близькими до природи учня.

    • Формування висококультурної особистості. Те, що вивчає дитина, повинно бути для неї корисно, допомагати в подальшому житті.

    Виходячи з цього, кожен учитель кафедри обирає свої шляхи роботи з гімназистами, пошуку форм та методів навчання і виховання, акцентів на головних напрямках у роботі.

    Відповідно до вимог часу ми працюємо над оновленням змісту форм і методів навчання, вчимо учнів самостійно здобувати знання, орієнтуватися в освітньому просторі, намагаємось сприяти самостійному творчому вибору стратегії життя, розробці життєвих планів. Виконання цих відповідальних завдань залежить від особистості вчителя, його професійного рівня, тому значне місце в діяльності кафедри займає самоосвіта. Є багато серйозних методичних досліджень, монографій і т.д., але вчитель-практик має потребу і в іншому – йому треба знати не тільки про те, що потрібно робити, а й як це робити. Основне завдання, яке ставиться перед гімназистом – не просто пройти програму навчального предмета, а навчитись розуміти те, що говориш сам і що говорять інші, навчитись мислити й оволодівати фундаментальними знаннями. А істинні фундаментальні знання – це не набір деяких правил, законів, алгоритмів і вмінь розв’язувати стандартні задачі. Це перш за все глибоке розуміння суті вивчених явищ, залучення до пошуку самих задач, формулювання гіпотез, дослідження їх на правдивість.

    Основою розвитку особистості має стати свобода вибору, бажань і дій, задоволення потужної жаги пізнання.

    На перший план виступає розвиток творчого потенціалу гімназистів, розкриття індивідуальних, самобутніх здібностей. Саме на це спрямована діяльність вчителів кафедри математики, фізики, інформатики та економіки. Участь вчителів кафедри у Всеукраїнському конкурсі „Вчитель року” в номінаціях математика та інформатики, проведення Всеукраїнського семінару вчителів фізики, активна участь вчителів кафедри в роботі міських методичних семінарів, керівництво вчителями кафедри школами молодого вчителя та професійної майстерності, участь в творчій групі, яка працювала над створенням посібника завдань для учнів четвертих класів; вчителі кафедри є авторами ряду методичних та навчально-методичних посібників. Все це свідчить про інтелектуальний та творчий потенціал вчителів кафедри. А високі здобутки наших учнів в Міжнародних конкурсах „Кенгуру” та „Левеня”, Всеукраїнському конкурсі „Колосок”, на всіх етапах Всеукраїнських предметних олімпіад та конкурсах-захистах МАНу і, насамкінець (чи не найголовніше), успішне навчання наших випускників на технічних, природничо-математичних, інженерних та економічних факультетах „вишів” – говорять, що високий потенціал, згуртованість однодумців та праця вчителів кафедри точних наук гімназії дає потрібний результат.

  • Кафедра хіміко-біологічних дисциплін
  • Кафедра "Словесність"
  • Кафедра іноземних мов
  • Кафедра суспільно-гуманітарних дисциплін
  • Кафедра фізкультури й спорту
  • Кафедра естетичних дисциплін
  • Кафедра класних керівників