Візитка Структура
Організовані та успішно функціонують кафедри гімназії:
Призначення сучасної освіти полягає в тому, щоб передати підростаючому поколінню глибокі загальнокультурні основи, розвинути її здібності й задатки, здатність пристосуватися до динамічних умов особистого, соціального і професійного життя.
У трудовому і естетичному вихованні утверджується система прийнятих у суспільстві цінностей, норм і правил, що сприяє інтелектуальному та емоційному розвитку особистості, формуванню її інтересів і пріоритетів у всіх галузях знань, а також гуманізації взаємовідносин з оточуючою дійсністю.
Важливо підкреслити, що нова парадигма трудового і естетичного виховання Ужгородської гімназії має особистісно-соціальний характер, оскільки виховання не лише сприяє формуванню людської індивідуальності, а й розвивається разом з суспільством, у якому функціонує навчально-виховний заклад. Естетичне та трудове виховання є одним із найважливіших засобів, що відкриває реальні можливості всебічного і гармонійного розвитку особистості гімназиста, залучення її до національних і вселюдських цінностей.
Кафедра естетичного циклу працює над проблемою: «Формування національно свідомої творчої особистості шляхом використання новітніх освітніх технологій на уроках естетичного циклу»
Основними завданнями кафедри являються вироби цілісної ефективної системи дисциплін естетичного циклу в умовах розвитку гімназії; оволодіння ефективними методами, формами та технологіями, проведення уроків естетичного циклу; використання міжпредметних зв’язків на уроках трудового навчання, обслуговуючої праці, образотворчого мистецтва і музики; участь у підготовці та проведенні загальногімназійних виховних та методичних заходів, видання методичних рекомендацій, посібників.
Над реалізацією проблемного питання кафедри трудового та естетичного виховання працював та продовжує працювати у тісній плідній співпраці колектив однодумців, склад котрого час від часу змінювався:
Міцні знання та навички, здобуті на уроках трудового та естетичного виховання, гімназисти з гідністю демонструють на предметних олімпіадах І-ІІІ етапів, конкурсах образотворчого мистецтва та художньої самодіяльності, а також продовжують здобувати освіту з улюбленого фаху у вищих навчальних закладах. І провідну роль у цьому відіграє вчитель, адже, зважаючи на особливості предмета, вік учнів, він веде їх сходинками процесу пізнання від відомого до невідомого, спираючись на активність і самостійність дітей, слідуючи словам В.О.Сухомлинського, котрий підкреслював, що один із секретів педагогічної творчості полягає в пробудженні вчителя до пошуку, до аналізу власної роботи:«Хто намагається розібратися в хорошому і поганому на власних уроках, своїх стосунках з вихованцями, той вже досягнув половини успіху».