Візитка Структура


Організовані та успішно функціонують кафедри гімназії:

  • Кафедра фізико-математичних дисциплін
  • Кафедра хіміко-біологічних дисциплін
  • Кафедра "Словесність"
  • Кафедра іноземних мов
  • Кафедра суспільно-гуманітарних дисциплін
  • Кафедра фізкультури й спорту
  • Кафедра естетичних дисциплін
  • Кафедра класних керівників


  • Майор Л.П., завідувач кафедрою виховної роботи

     

    Без виховання і настанови людина – наче земля, яка, хоча й найкраща, але родитиме лише бур’ян, якщо на ній не працювати. Крім сім’ї, сіяти в душу дитини “добре і вічне” покликана й гімназія.

    Сучасна людина третього тисячоліття має всебічно бути освіченою, вихованою, високоморальною особистістю. І тільки натхненна праця вчителя покликана творити на землі людину. Саме вчителя називають “сіячем зерна добірного”. А “добірне зерно” – це міцні знання та ясний розум, чисте сумління й благородство, міцний дух і неспокійне серце, світлі думки й працьовиті руки, це безмежна любов до рідного краю, материнського слова, України. Ці “добірні зернятка” повинні прорости в дитячому серці, наповнити дитинство та юність теплом взаєморозуміння, дружби й любові.

    Як потрібно виховувати дитину, щоб вона , ставши дорослою, змогла не тільки знайти себе, своє місце в житті, але й максимально реалізувати себе, стати повноцінним членом суспільства. Ідеал Добра за християнською мораллю лежить в основі виховної роботи. Виховання у дітей загальнолюдських цінностей – це перший крок до ідеалу Добра. “Важко привести до Добра повчаючи, легше – прикладом,” – писав Сенека.

    Учитель з доброю, чутливою душею, справедливий і тактовний , привітний і терпеливий, який з любов’ю навчає і виховує, досягає високих результатів у педагогічній діяльності.

    Людині властиво робити гарні вчинки, але вона може й помилятися. Та головне – не забувати помилок ,позбуватися їх і прагнути стати ще кращими, робити ще більше добра людям.

    Народ, який керується мораллю Добра, Правди і Краси, ніколи не згине , бо це та сіль землі, той цвіт і плід на древі нашої нації, який робить його незламним. А слова, що йдуть від самих глибин душі й серця становлять те добірне збіжжя, яке лягає у душі дітей – перелоги Господньої ниви. Над цими питаннями і працює кафедра виховної роботи, котра є найчисельнішою в гімназії – 26класних керівників. Кожен з них поставив перед собою проблемне питання, над яким працює певний час, вдосконалюючи, поглиблюючи або змінюючи в залежності від профілю класу та віку дітей.

    Кожен класний керівник старається працювати творчо, щоб дійти до душі кожної дитини. Створити, згуртувати класний колектив – завдання “першокласників”, а сьогодні це класні керівники першої паралелі: Касинець Н.Й., Щіпанська М.М., Бачинський Р.В.,Кушнір Г.П. Формувати колектив, організовувати самоврядування, допомагати учням створювати атмосферу захоплення навчанням покликані вчителі других класів: Заломова Л.В., Магда М.М., Дьолог О.М., Федак Н.В. Виховують класні колективи третіх класів так, щоб учні були впевнені в собі, вимогливими до себе та доброзичливими класні керівники – Цісар О.І.,Галас Н.Б., Ігнат М.Ф., Залуцька С.Б. Прагнення учнів до самовдосконалення, творчої ініціативи, громадянської гідності – такі аспекти роботи класних керівників четвертої паралелі – Майор Л.П., Дрік А.Л, Струк С.В., Гончарова О.М. Особистим прикладом виховують п’яту паралель Оленчин М.В., Мацо Н.П., Олашин О.П. Цілеспрямовано вибудовують свої взаємини з учнями керівники шостих класів – Габані О.Ф, Романюк С.Г., Лисак М.В., Стеців Л.Є. А наші випускники – класні керівники : Вишневська М.М., Чербанік Н.А., П’ятківський І.Я. працюють над тим, щоб їх вихованці змогли зорієнтуватись і знайти своє місце в цьому світі, змогли самореалізуватися і правильно обрати професію.

    Гімназійні традиції, декада національного виховання, тематичні години спілкування, поїздки, вечори відпочинку та родинні свята – частина роботи класних керівників, яка виховує і вчить учнівську молодь, над якою працюють наші вчителі.

    Класне керівництво – це життя, складне, відповідальне, важке, де коло відповідальності велике, але не має роботи більш цікавішої і потрібнішої.

    Класне керівництво –це радість спілкування з дітьми та радість перемог, досягнень виховання, установленні нового покоління, виховання творчої соціально-активної, всебічно розвиненої особистості.